x HomeWinkelKlantenserviceLijstenAll-in-1SpellenHardwareeShopReviewsInkoopHelden

Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen
Cijfer:
10,

1010
16 jaar
De beste game in de Yo-kai Watch-gameserie!
De beste game in de Yo-kai Watch-serie: Droomfantomen. Een enorme verandering ten opzichte van Yo-kai Watch 1 en 2, en een van de beste games op de 3DS. Reis door de tijd, ontdek hoe de allereerste Yo-kai Watch gemaakt is, en bevriend de vijanden van de vorige games! Als je van plan bent een game te spelen in deze serie, speel dan deze. Het is verreweg de beste ervaring met talloze nieuwe locaties, Yo-Kai en zelfs nieuwe gameplay in de vorm van Blasters. Een must-have voor elk persoon met een 3DS!
Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen
Cijfer:
9,5

Productbeschrijving

Wowie! Maak je klaar voor een Fantastisch avontuur met Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen voor de Nintendo 3DS! Deze game, ontwikkeld door Level-5, neemt je mee op een spannende reis waarin je mysterieuze Yo-Kai ontdekt, vriendschappen sluit en epische gevechten aangaat. Het verhaal draait om Nate, een jonge jongen die een speciale horloge bezit waarmee hij de onzichtbare Yo-Kai kan zien en vangen. Samen met zijn vrienden, waaronder de trouwe Yo-Kai Whisper en de dappere Jibanyan, moet Nate de vrede herstellen tussen de mensen en de Yo-Kai. De gameplay is een mix van RPG-elementen en real-time gevechten, waarbij strategie en timing essentieel zijn. Bereid je voor op urenlang speelplezier!

Historische Context

Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen is een van de vervolgen op het originele Yo-Kai Watch, dat in 2013 uitkwam en al snel een grote hit werd in Japan. De serie heeft sindsdien een enorme populariteit verworven, niet alleen in Japan maar ook wereldwijd. Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen bouwt voort op de succesformule van zijn voorganger met verbeterde graphics, een uitgebreider verhaal en nieuwe Yo-Kai om te ontdekken. De game heeft meerdere versies, waaronder Yo-Kai Watch 2: Skeletspoken en Yo-Kai Watch 2: Bony Spirits, elk met unieke Yo-Kai en exclusieve content.

Recensies van Experts

Volgens IGN: "Yo-Kai Watch 2: Psychic Specters is the definitive version of Yo-Kai Watch 2, offering a wealth of content and a charming story that will keep players engaged for hours." GameSpot voegde toe: "With its captivating world and delightful characters, Yo-Kai Watch 2: Psychic Specters is a must-play for fans of the series and newcomers alike."

Iets voor jou?

Deze game is Fantastisch voor zowel jongere spelers als volwassenen die houden van avontuur, mysterie en schattige wezens. Fans van Pokémon zullen zich zeker thuis voelen in de wereld van Yo-Kai Watch, dankzij de vergelijkbare elementen van verzamelen en vechten. Ook verzamelaars van de Yo-Kai Watch franchise zullen deze game graag aan hun collectie willen toevoegen. Het is een geweldige keuze voor iedereen die houdt van RPG's en Japanse cultuur.

Vergelijkbare Games

Als je geniet van Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen, dan zijn Yo-Kai Watch 3 en Pokémon Sun & Moon ook Fantastische keuzes! Beide games bieden een rijke wereld om te verkennen, talloze wezens om te vangen en spannende avonturen om te beleven. Ook Ni no Kuni: Wrath of the White Witch is een aanrader voor fans van RPG's met een magische twist.

Fantastisch Tweedehands

Bij Mario3DS.nl staan we voor Fantastisch Tweedehands! Dat betekent dat je bij ons Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen kunt kopen in uitstekende staat, compleet met handleiding en doosje. We bieden een ruime selectie aan games, een geweldige service en 6 maanden garantie. Onze lage prijzen zijn niet alleen goed voor je portemonnee, maar ook voor het milieu. En met onze focus op de Nederlandse en Europese markt, weet je zeker dat je altijd de juiste versie van de game krijgt. Dat maakt mij super vrolijk!
Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen

Voeg jouw mening toe en verdien 40 tot 75 muntjes.

kopje Geheimen en cheats voor Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen